Tuesday, July 31, 2007


!! sh5bat sh5abet !!

.. حتى هم
..مس نانسي وصلت لكل البشر.. في كل العالم
وصلت لقلوب المصريين -مش كلهم طبعا- بأغنية( أنا مصري) و
الوقتي اشتغلت على العيال الصغيرة بالشريط الجديد.. (شخبط شخابيط).. و
كمان أخويا الصغيربأغنية شاطر شاطر
في يوم إخواتي الصغيرين كانوا بيتفرجوا على-إم بي سي ثري_ و بعدين جت الأغاني بتاعت الأطفال اللي بتغنيها مس نانسي و من المتوقع إن أخويا الصغير يندمج و يغني معاها لكن اللي مش متوقع الحوار الآتي
زياد: سارة انا عايز اروح المدرسة بكره
سارة: ليه يا زياد مينفعش إحنا في الأجازه
زياد: بس عايز اروح المدرسه و اغني شاطر شاطر
سارة: و تشوف مس نانسي و تغني معاها
زياد: اه يا سارة
!!غريب !!
!! ممكن مساعدة.. عايزة حد يقولي إزاي أقنع زياد إن المدرسة مفيهاش مس نانسي

6 comments:

AbdElRaHmaN Ayyash said...

روحي معاه المدرسة و هو يقتنع من غير اي مشاكل :P:P
-----------
لا بجد
الموضوع فعلا مش سهل
خصوصا ان المشكلة بقت ظاهره مش حالة خاصة لزيزو وللا يمنى وللا مين
بس على فكره
انتو اللي بتأثروا في الاطفال يااخواتهم
بس
سلااامو

** white rose ** said...

اهلا بيك يا ابن عمتي
ما انا بروح معاه المدرسة و السنه اللي فاتت مراحش المدرسة غير 6 ايام تقريبا و قضاهم عندي في الفصل و عمل جو روعه للفصل

مممممممممم
احنا اللي نأُُُثر فيهم ؟؟
كده هيضيع ههههههههه


بيس

m00n-shad0w said...

انا رأى انك تودية المدرسة و تقهميه ان مفيش حاجة اسمها مس نانسي وتقنعية بطريقة سهلة يفهمها
او حاولى تبعيدة عن الاغنية دى علشان ميفتكرش
سلام يا كوكو

** white rose ** said...

reeeeeeemaa ana msh h3l2 3'er 3la klmet koko

w h2olk

thx moot da mn dwa3y srory :D
hmwtek mfrosa

salamoooz

belal said...

على فكرة أنا متهيألي شفت زياد دا قبل كد عند عبدو...فحضرتك ممكن تجيبليه المدرسة عنده..أو تشغليله نانسي في البيت
وتقولي ..هيا في البيت ازاي هاتكون في المدرسة

** white rose ** said...

بلال ...

أنا سألت عبدالرحمن ناو و قالي انك شفته عنده في البيت

هو ده زياد اخويا


و شكرا على الفكرة بتاعتك
ان شاء الله اقولوا


سلااااام